Rolig yoga, pust og avspenning

Kurset passer for deg som ikke har gjort yoga før OG for deg som har gjort yoga og som ønsker å fordype deg i en rolig yogapraksis med vekt på mindfulness, pust og hvile. De fleste øvelsene gjøres liggende eller sittende og tilpasses dine forutsetninger. Hver time avsluttes med en dyp avspenning.

Hvis du gjør yoga regelmessig (minst en gang i uka) vil du merke at kroppen blir mykere, sterkere og også mer balansert. På kurset lærer du øvelser som kan gjøres i en pause på jobben og hjemme. Øvelser som «smører» leddene og åpner og tøyer stive og stramme områder i kroppen. Dette er også øvelser som gir energi og «lader batteriene» når du har bruk for det.

Vi jobber mye med å utvikle fleksibiliteten i problemområder som hofter, rygg, skuldre og nakke. Og med å utvikle en oppmerksom, dyp og rolig pust som du alltid kan hente fram og bruke for å redusere stress, bekymringer eller uro.

Høsten 2017
Tirsdag kl 1715-1845, 8 uker (22/8-17/10), kr 1800.- Fulltegnet
Tirsdag kl 1715-1845, 8 uker (24/10-12/12), kr 1800.- Meld deg på

Tirsdag kl 1900-2030, 8 uker (22/8-17/10), kr 1800.- Fulltgnet
Tirsdag kl 1900-2030, 8 uker (24/10-12/12), kr 1800.- Meld deg på

Torsdag kl 1715-1845, 8 uker (24/8-19/10), kr 1800.- Meld deg på
Torsdag kl 1715-1845, 8 uker (26/10-14/12), kr 1800.- Meld deg på

Lærer: Torunn

IMG_8444b